ZFS na FreeBSD 7.0

Tomáš Popovic - Web in line admin at fbsd.sk
Tue Jul 8 11:22:26 CEST 2008

Zdravim,

    Vopred sa ospravedlnujem ak tu uz takato tema bola.
Pravedzkujem servre s pomerne velkym mnozstvom dat, ide o data na jednej
strane nie vlemi dolezite na druhej strane dolezite dost ... teda warez ..
Kapacity sa pohybuju cca od 3 do 5 TB, vatsinou mam 1 TB disky.

Chcem skusit ZFS na 7.0 chcem sa predom spytat ake s tymto mate
skusenosti, co som si cital manualy, clanky tak to vyzera velmi dobre,
co sa tyka rychlosti, aj pridavania dalsich diskov, taktiez ak mi
odide jeden disk nemam data v prdeli a to pri relativne dost dobrej
stabilite a rychlosti. Isteze nieco podobne sa da dosiahnut aj raidom,
no stabilita dnesnych soft. raidov ma moc neuchvatila, niekedy to vydrzi
peknu dobu
niekedy to padne po pol roku ...

Takze sa chcem spytat ako to je v praxi, za kazdy nazor budem vdacny ...

Tomas Popovic