casty kernel panic pri rebootu

Petr Rehor prehor at gmail.com
Wed Jun 25 11:09:06 CEST 2008

2008/4/6 Miroslav Lachman <000.fbsd at quip.cz>:
> [...]

Můj kernel je potvora úplně stejný panic :-(

FreeBSD test.rx.cz 7.0-RELEASE-p2 FreeBSD 7.0-RELEASE-p2 #0: Wed Jun
18 06:48:16 UTC 2008
root at amd64-builder.daemonology.net:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  amd64

> To bohuzel nemam, protoze jsem system ani jadro nekompiloval. Pouze
> nainstaloval a nasledne upgradoval pres `freebsd-update -r 7.0-RELEASE
> upgrade`

I tady na tom jsem stejně.

> S moznosti problemu jsem samozrejme pocital. V pristich tydnech mi snad
> prijde novy stroj, na kterem bych si s tim mohl chvili pohrat, tak pokud
> bude cas, vyzkousim na nem vlastni kernel s INVARIANTS a kdyztak se
> jeste ozvu.

Nějaké výsledky ?

Já jsem našel tohle - http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=kern/121322
ale ani tam nedošli k nějakému závěru, jenom že to souvisí s víceprocesotovým
kernelem (u mě AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+)

P.