NS a FTP dve IP na jednom stroji

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 20 09:49:35 CEST 2008

Richard Willmann wrote:

> V kazdom pripade, ak je na iface viacero IP adries, je potrebne povedat aka
> IP adresa ma byt uvedena ako src

	No, a rec je o tom, ze se presto pote pouzila adresa jina ;-)

	Jen za posledni mesic jsem se s tim setkal dvakrat - jednou u sendmailu
a jednou v Apache v roli HTTP proxy. Prestop tu jini tvrdi, ze to
funguje, tak ja to zkusim zanalyzovat nejak hloubeji, za jakych
okolnosti presne to nefunguje a dam vedet.