tezce O.T. vadna syntaxe mailove adresy

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Jun 2 12:22:53 CEST 2008

----- Original Message -----

Ahoj,

Docela dobrej zacatek je, zjistit, jestli to jejich relay servery umoznujou
pouzivat, pokud ano, tak jeste udelat co nejobsahlejsi seznam serveru, ktere
to neumoznujou.

> [...]
> soucasti lokalni casti emailove adresy (resp. co povoli a jaky
> vyznam tomu vlozi) je pouze v rukach lokalniho administratora
> dane domeny (v tomto pripade seznam.cz).
>
> "The local-part portion is a domain dependent string.  In
> addresses, it is simply interpreted on the particular host as a
> name of a particular mailbox."
>
> Pokud postfix (predpokladam, ze je to tva relay a ne stroj na
> ktery ukazuje MX dane domeny) zkouma i korektnost lokalni casti
> emailove adresy, dela to, podle meho nazoru, v rozporu s RFC.
>
> Co se tyce vlastniho formatu lokalni casti emailove adresy,

Ano, taky se mi to tak zda, na druhou stranu spoustu veci se modifikuje
jenom proto, ze si nekdo od windows mysli, ze on je standard. Pokud to
nedorucuje jenom postfix, tak bych to reportoval jako chybu postfixu.