Find

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Mon May 12 21:24:23 CEST 2008

Zdravim vsechny,

mam jeden takovy maly dotaz ohledne vyhledavani ve FreeBSD. Pred chvili jsem
kvuli uprave leases pro dhcp server hledal soubor dhcpd.leases, pouzil jsem
proto find / -name dhcpd.leases, ale system nenasel nic. Zagooglil jsem
tedy, abych si nasel, kde se ma soubor nachazet a uspesne jsem jej nasledne
dohledal. Ma otazka do diskuse je jednoducha - je nekdo schopen mi osvetlit,
proc find soubor nenasel, i kdyz se na disku nachazi? (Samozrejme jsem byl
prihlasen na roota)...

Diky

Jarda