apache20+freebsd70 graceful seg. violation - asi vyreseno (mhash.so)

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sun May 11 18:16:31 CEST 2008

On 2008-05-11 16:02 +0200, michal_sjx wrote:
> Zkusil jsem rekompilace, jak pises, ale bez uspechu. BTW pouzivam
> prefork (je to default).

Aha, ja som myslel, ze ked tam je pthread, tak to musi byt worker MPM.

> ";extension=mhash.so". Takze jsem ho zakomentoval a je po problemu :).

Mimochodom mne to funguje aj s mhash. Ale PHP a zvlast jeho moduly vedia
narobit problemy. Ono zalezi aj na poradi modulov v extensions.ini. Ja
som si zvykol moduly triedit podla abecedy.

> PS a k cemu je WITH_KQUEUE_SUPPORT?

KQUEUE by mal byt moderny, efektivny a skalovatelny sposob, ako cakat na
udalost. U apacha to pouzivam od doby, co Roman Divacky utrusil na
mailing listu poznamku: "kdyz apache na fbsd tak s WITH_KQUEUE_SUPPORT a
s accf_(http|data)". Ten accf som pouzival tiez, ale pri jednom update
sa mi kvoli tomu nechcelo znovu kompilovat kernel a uz to od vtedy
nepouzivam. Naviac nedavno v current mailing liste spominali, ze s tym
mozu byt obcas problemy. Inac by to malo sluzit k tomu, ze sa nerobi
kontext switch kym nie su prijate cele HTTP hlavicky.

Marian