Stahovanie posty z inych serverov

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Tue May 6 14:15:31 CEST 2008

Dakujem vsetkym za odpovede.

Konfiguraciu budu musiet uzivatelia nejakym sposobom zvladnut, otazka je na
ktorom serveri.

> 	Predpokladal jsem, ze se bavime o systemu a mailovych schrankach,
> ktere
> tazatel instaluje nekde u sebe.

Ospravedlnujem sa, tento detail som zabudol uviest.
V drvivej vacsine pripadov ide o virtualne mailove schranky (v ponimani
Postfixu). Myslim tym, ze tito uzivatelia nemaju shell pristup a postu si
mozu vyberat len prostrednictvom POP3/IMAP/web interface.

OK, skusim sa zamerat na tieto 2.

Tomas.