IDS pro 1Gbps

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Thu May 1 11:20:28 CEST 2008

Při toku 1Gpbs bude asi zpomalovat všechno. Osobně bych šel do HW řešení.
Svýho času jsem měl docela dobrou zkušenost s FortiGate. Ale to už je cca 4
roky. Snort jsme rozjížděli taky, ale to je hračka. Jednak to chce spoustu
času než se to slušně naladí a potom se v tom věčně vrtat... No fuj :o))

RaT