IDS pro 1Gbps

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon May 5 19:54:56 CEST 2008

Ahoj,
potrebuji nasadit nejaky rozumny IDS a nejak omezit pripadne DDoS
utoky. Servery mam pripojene do 1Gbps topologie a nerad bych, aby IDS
nejak vyrazne zpomaloval.
Prvni cesta vedla k Snortu, pak jsem nasel jak to resi na CVUT a
Cesnetu (LaBrea) a ted premyslim kterou cestou se dat.
Proto se chci zeptat, jestli tu nekdo ma konkretni zkusenosti s
podobnymi systemy na gigabitu a pripadne mi doporucil nejaky sizing
(pocitam ze klasicka soucasna intel platforma by ulohu bez potizi
zvladla).
Dik za tipy.
Ondra