Vymena disku v systeme

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Sun May 4 20:40:33 CEST 2008

Ajked trochu OFFTOPIC ale....

Ja som zas zhodnotil ze spomedzi SATA diskov mi Barracudy vydrzali
najdlhsie... v 2och serveroch ich mam 3 roky a bez chyby.

Minuly tyzden mi odisiel jeden 400 GB WD RAID edition (po 2och rokoch)
a v Sune mi uz hlasi SMART chyby na HITACHI 250 GB disku (po 1,5
roku)... Ako nahrady som objednal Seagate Barracuda ES...

Rozhodol som sa ze nove servre idem kupovat len so SAS diskami... SATA
disky maju problemy so spolahlivostou.

---
S pozdravom
Pavol Čierny