Vymena disku v systeme

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Sun May 4 18:01:30 CEST 2008

Pekny den prajem,

Rad by som sa opytal na rady, odporucania coho sa vyvarovat pri vymene disku
v systeme.

Ide o disk SEAGATE 250GB Baracuda 7200RPM SATAII, ktory zacal smart
oznacovat ako vadny. Je na nom ulozena polovica swapu a /home adresar.

V suvislosti s tymto by som sa rad opytal na vase skusenosti s inymi diskami
tejto kategorie (tento odisiel po 4 mesiacoch, co vo mne vzbudzuje nedoveru
a najradsej by som ho vymenil za iny).

No a posledna otazka, kedze disk pojde na reklamaciu, rad by som sa zbavil
ostatnych citatelnych dat na nom. Nejaky tip na nastroje vo freebsd, ktore
ho dokazu prepisat 0/1/nahodnymi znakmi?

Dakujem,

Tomas Ciernik.