portbuild + upgrade balickov

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Wed Apr 30 13:37:37 CEST 2008

Miroslav Lachman wrote:

> Nedavno na podobne tema probehla diskuze tusim ve freebsd-ports@, ale
> vysledek byl ten, ze na to zkratak nic (krome portupgrade -PP) neni.
> portmaster vubec neresi pkg, pouze kompilaci. Ale mozna by stalo za
> pokud 'hacknout' ten portmaster. Je to cisty shellscript bez zavislosti
> a umi toho hodne. Napasovat tam nekam jeste podporu pro pkg by nemusel
> byt velky problem.

Este sa mi podarilo objavit pkgupgrade, ale ten zavisi na pythone a
naviac nie je ani v portoch. Ale inac vyzera zaujimavo.
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hackers/2007-March/019948.html

Zatial som to vyriesil pomocou jednoducheho skriptu:

packages_short=` pkg_version -vIL= | grep '<   needs updating' | sed 's/-[^-]*$//' `
packages_old=` pkg_version -vIL= | grep '<   needs updating' | sed 's/ .*$//' `
pkg_delete -f $packages_old
pkg_add -r $packages_short

To neinstaluje balicky v poradi zavislosti, takze to niektore balicky
stiahne 2x.

Zvazoval som aj pkg_delete -a && pkg_add -r $pkgs, co by mi tiez asi az
tak nevadilo. $pkgs by boli balicky, ktore su listami (leaf packages).

Ked budem mat v buducnosti potrebu "inteligentnejsieho" updatovania
balickov, asi hacknem ten portmaster.

Marian