postfix + spamassassin

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Apr 29 15:52:11 CEST 2008

On 2008-04-29 15:38 +0200, Ciernik Tomas wrote:

> Pri pouziti reject_non_fqdn_helo_hostname treba byt opatrny - napriklad taky
> MS Outlook pouzije ako helo len nazov pocitaca, nie jeho domenu, takze na
> zaklade tohto pravidla sa s nim postfix odmietne bavit.

Pre uzivatelov tam mam permit_sasl_authenticated, takze to by nemuselo
vadit, ze odmieta len nazov pocitaca. Ja osobne to
reject_non_fqdn_helo_hostname ale nepouzivam. Myslim, ze som to tam
nedal preto, ze to podla RFC helo nemusi byt FQDN, aj ked to si niesom
isty... zaoberal som sa tym uz davno.

Marian