postfix + spamassassin

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Apr 29 00:23:56 CEST 2008

Martin Bubik wrote:

> to Miroslav Lachman:
>  >V prvni rade by me zajimalo, proc na produkcni server davat Postfix 2.6
>  > (mail/postfix-current), kdyz stable je 2.5 (mail/postfix) a podle
>  > nasledujicich radku to nevypada, ze bys byl zrovna expert, ktery chce
>  > pomoct s vyvojem a odhalovanim chyb.
>
> no v podstate me to ani moc nedoslo ze mam zkusebni verzi :)
> jakozto klasicky windows user jsem sahl po verzi s nejvyssim cislem
> a moc jsem nestudoval jestli je zkusebni nebo ne, expert opravdu nejsem,
> freebsd je muj prvni bezikonkovy OS ktery se snazim naucit. Nicmene je
> [...]

Nevim, jaky nastroj pro instalaci / aktualizaci portu pouzivas, ale
portupgrade i portmaster (a patrne i dalsi) maji primo volbu pro
nahrazeni jednoho portu jinym - tedy provede se odinstalace puvodniho,
instalace noveho a prepsani zavislosti.

mohlo vypadat asi takhle
portupgrade -o mail/postfix portfix-current_CISLONA_INSTALOVANE_VERZE
nebo
portmaster -o mail/postfix portfix-current_CISLONA_INSTALOVANE_VERZE

Konfiguraky, ktere jsi editoval, ti zustanou a pokud jsi tam nepouzil
nejake novoty, co umi jen 2.6, tak budou fungovat i s 2.5.

Mirek