fBSD7 - Intel sitovka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 22 11:22:52 CEST 2008

Jiří Adámek wrote:
> z nejakeho duvodu nefunguji sitove karty. System je sice rozezna, viz nize, ale to je asi tak vse. Neni schopen pres ne komunikovat

> --------------
> fxp0: <Intel 82559 Pro/100 Ethernet> port 0xd400-0xd43f mem 0xfeafe000-0xfeafefff,0xfe900000-0xfe9fffff irq 20 at device 4.0 on pci0
> miibus0: <MII bus> on fxp0
> inphy0: <i82555 10/100 media interface> on miibus0
> inphy0:  10baseT, 10baseT-FDX, 100baseTX, 100baseTX-FDX, auto
> fxp0: Ethernet address: 00:e0:81:02:4c:6a
> --------------

	To znam ;-) Pred tydnem, dve on-board intelky, jedna fungovala normalne
a ta druha se rozeznala, ale zadna realna komunikace. Pouze se
zvetsovaly Ierrs a pri detalnim pohledu rostl citac "Missed packets".

	Den prace - a voila - zapnul jsem ACPI v BIOSu a problem zmizel uplne
sam. Proste BIOS bez ACPI nenastavil (zrejme) spravne IRQ routing nebo
tak neco.

	Cimz nerikam, ze tobe pomuze totez - ale i kdyby nepomohlo totez
reseni, porad jeste to neznamena, ze to neni ACPI-related problem -
nakonec - desek se syntakticky vadnyma ACPI tabulkama, kterym rozumi tak
akorat Wokna neni az tak malo.

	Zapnout ACPI jestli je vypnute, vypnout jestli je zapnute, upgradovat BIOS.

	A tim nejsou moznosti magie zdaleka vycerpany ...

	No a nebo se proste na tuhle kartu vykasli a pridej si tam jinou, externi.