fBSD7 - Intel sitovka

Jiří Adámek jadamek at trivision.cz
Tue Apr 22 10:50:41 CEST 2008

Dobry den,

Dostal se mi do rukou starsi server Supermicro 6011Hi (http://www.supermicro.com/products/system/1U/6011/SYS-6011Hi.cfm) + hw ata radic od 3ware a snazim se na nem zprovoznit fBSD7

Pro me zasadni problem je ten, ze mi z nejakeho duvodu nefunguji sitove karty. System je sice rozezna, viz nize, ale to je asi tak vse. Neni schopen pres ne komunikovat, ani indikacni led neblika (jen sviti oranzova ze je zastrcenej kabel). Abych vyloucil vadne sitovky, tak jsem tam ted hodil winxp a tam sitovka slape ok.

fxp0: <Intel 82559 Pro/100 Ethernet> port 0xd400-0xd43f mem 0xfeafe000-0xfeafefff,0xfe900000-0xfe9fffff irq 20 at device 4.0 on pci0
miibus0: <MII bus> on fxp0
inphy0: <i82555 10/100 media interface> on miibus0
inphy0:  10baseT, 10baseT-FDX, 100baseTX, 100baseTX-FDX, auto
fxp0: Ethernet address: 00:e0:81:02:4c:6a

Poctive jsem hledal na google, ale bohuzel nic. Všechny prispevky, co se tykaly techto sitovek byly z roku nekdy 2002, kdy jeste pry byly nejake problemy s ovladaci.. Muze mi prosim někdo poradit, jak mam postupovat dale, jak tento problem vyresit? V messages logu se mi jeste ukazuji nejake nerozeznane zarizeni vcetne neco s ACPI, je mozne ze by v tomto mohl byt problem? Omlouvam se za blbe dotazy, ale s resenim hw problemu moc zkusenosti na unix systemech nemam a konkretne fBSD mi bezelo snad vzdy na vsem bez problemu.. az doted :( Dekuji.

S pozdravem
Jiri Adamek