seriove porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 17 13:19:11 CEST 2008

Miroslav Lachman wrote:
> nevim, co je zac LPC

Low Pin Count
Sbernice. Na fyzicke urovni v seriova, ale na vyssich urovnich je v
podstate kompatibilni s ISA (aniz by bylo treba menit ovladace) na jejiz
nahradu se take pouziva.

> patral po moznosti rozsirit pocet seriovych portu a narazil jsem na
> tuhle firmu, ktera dela treba i osmiportove karty do PCI / PCI-e
> http://www.moxa.com/product/Multiport_Serial_Boards.htm

Jo, to dela leckdo. Ja zas blahe pameti nasel
http://www.kouwell.com.tw/allpage3.htm

kteri se mi libi proto, ze ty jejich karty jsou "obycejne" seriaky -
takze zadne specialni ovladace potreba nejsou.