seriove porty

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 17 12:56:00 CEST 2008

Jindra Fucik wrote:
> Ahoj vespolek,
>
> resil jsem nedostatek seriovych portu ve svem pocitaci. A zjistil, ze je
> celkem jednoduche si poridit 4 port karticku co se pripojuje do LPC. To je
> dobra zprava pro zacatek.

Priznam, ze nevim, co je zac LPC, ale pred casem jsem na netu take
patral po moznosti rozsirit pocet seriovych portu a narazil jsem na
tuhle firmu, ktera dela treba i osmiportove karty do PCI / PCI-e
http://www.moxa.com/product/Multiport_Serial_Boards.htm
Nekde jsem k tomu na webu tehdy nasel i ovladace pro FreeBSD (i kdyz mam
pocit, ze jen pro verzi 4.x nebo 5.x, ted nevim presne, ale kdyby byl
zajem, muzu to dohledat, urcite jsem si to ulozil)

Nakonec moje potreba rozsireni o dalsi porty opadla, ale celkem me to
porad jeste zajima. Takze se rad dozvim i o dalsich moznostech, jak
rozsirit server o dalsi seriove porty, abych k nim mohl pripojit
presmerovanou konzoli z ostatnich serveru ;)