find, grep, xargs... OK

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Fri Apr 11 14:49:15 CEST 2008

Vladimír Benc  wrote / napísal(a):
> Dne pátek 11.dubna 2008 12:06:20
> Lubomir Majersky <lumax at in.acompp.sk> napsal(a):
>
> Obavam se, ze jste to jiz podruhe nepochopil.
>
> -R, -r, --recursive
> 	Read all files under each directory, recursively; this is
> 	equivalent to the -d recurse option.
>
> proto se grepu nevnucujte s cestou ./* ( to prave zpusobi vas Argument
> list too long ) ale staci pouze . nebo ./
...nuz mam asi nejaky problem na tom serveri, lebo tam mi to za frasa
nejde, ci dam alebo nedam hviezdicku. Nedalo mi to a odskusal som si to
(az) dnes na inom serveri a tam je to vsetko ok, tak ako ste napisali
viaceri.
	Nuz mam po com patrat, ze preco mi to na tom povodnom serveri nejde.
Preto som sa vlastne dopracoval k tej mojej povodnej konstrukcii, ktora
sa mi zdala taka neucesana. Takze konstatujem, ze na nieco to bolo
predsa len dobre, ze som sem napisal.

Pekny den vsetkym a este raz vdaka
--
LuMaX