find, grep, xargs...CHYBNE ZADANA ULOHA - takze este raz

Jan Stary hans at stare.cz
Fri Apr 11 14:11:18 CEST 2008

> ...vsetky subory (ci je ich 10 alebo 100 tisic alebo xxx) maju spolocny
> znak, a to: cast nazvu suborov je vzdy rovnaka. Ja vsak MUSIM
> kontrolovat obsah vsetkych, a az PO KONTROLE OBSAHU ich MUSIM
> (samozrejme tie, ktore vyhoveju danej vzorke) presunut resp.
> prekopirovat, pretoze s nimi MUSIM narabat dalej a samostatne...

No jo, tak tos tu ulohu ale popsal trochu nejasne:

Cetl jsem "vsetkych TYCH" = TYCH, ktore obsahuju tu vzorku.

Paklize tu spolecnou cast nazvu maji uplne vsechny, tj. i ty, ktere ten
pattern neobsahuji, pak ze jmena daneho souboru neplyne vubec nic,
a samozrejme musis projit vsechny. (Neboli je uplne irelevantni,
ze se jmenuji podobne - kdyby se jmenoval kazdy uplne jinak, vyslo
by to nastejno.)

Takze jestli uz je ted zadani spravne, pak proste
grep -lR XYZ /src | cpio -pud /dst

	h.