omezeni kvantity emailu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Apr 7 11:08:10 CEST 2008

Ja mam v sendmailu milter clamav a spamassassin:
INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/run/clamav/clmilter.sock,F=,
T=S:4m;R:4m')dnl
INPUT_MAIL_FILTER(`spamassassin', `S=local:/var/run/spamass-milter.sock,
F=, T=C:15m;S:4m;R:4m;E:10m')
define(`confMILTER_MACROS_CONNECT',`b, j, _, {daemon_name}, {if_name},
{if_addr}')dnl
define(`confMILTER_MACROS_ENVRCPT',`r, v, Z')dnl
define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter,spamassassin')

kdyz je to zapsane takhle, testuji se mi i odchozi zpravy, takze
pripadne zavirovani nebo rozesilani spamu bys mel zachytit. Tedy za
predpokladu, ze vnitrni stanice mohou mailovat jen pres Tvuj smtp server
a jine jsou zakazane.

PM

--
# Petr Macek