Named - rozlisenie odpovede podla interface

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Fri Apr 4 17:37:28 CEST 2008

Dakujem pekne, vasho kandidata som s uspechom pouzil :)

Mam este jednu prosbu, snazim sa pre lokalnych klientov spravne nastavit
PTR zaznam, zatial bez uspechu (jednoducho pri otazke nezobrazi ziadne
meno, len vseobecny popis ohladne serioveho cisla, atd.). Mozete mi poradit
nejaky zdroj inspiracie?

Tomas.