Named - rozlisenie odpovede podla interface

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 4 02:41:29 CEST 2008

Juraj Lutter napsal/wrote, On 04/03/08 23:48:
> [...]

	Akorat se musi peclive uhlidat konfigurace tak, aby se nemohlo stat, ze
by vnitrni uzivatel mohl ziskat odpoved na vnitrni jmeno tak, ze bude
soucasti (doplnkovych, cacheovanych) informaci na dotaz polozeny nekde
uplne venku na nejake uplne jine vnejsi jmeno. To by pak totiz ziskal
jinou adresu nez jakou by ziskal na primo polozeny dotaz.

	Asi to jde a mozna to ani neni az tak slozite, ale v zasade nebylo DNS
na tenhle typ provozu puvodne navrzeno, takze zatim jsem radsi tem
strojum vzdycky radsi pridelil take jejich vnitrni jmena a vnitrni
uzivatele se na nej proste odkazovali pod jinym jmenem. V tech
situacich, kdy neco takoveho potrebuju ja to typicky nicemu nevadilo a
shora popsany problem jsem nejenze nemusel resit ale ani o nem
premyslet. Ale zalezi na co se to presne bude pouzivat tady ...