Re: pada mi PuTTy

Martin Bubik martin.bubik at seznam.cz
Wed Apr 2 14:35:40 CEST 2008

tak jen pro info kdyby to nahodou jeste nekdo resil...
staci v putty nastavit volbu "enable TCP keepalives"
a nastavit interval treba na 1 minutu.
Nechal jsem to pripojene pres noc a spojeni drzi jak pribite ;)
nic jineho v tom neni.

kazdopadne ten "screen" jsem si stejne nainstaloval a jsem rad
ze to mam, je to fakt uzitecna vecicka.

Martin