zkušennosti s VIA procesory?

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Apr 2 13:27:03 CEST 2008

> 	Jestli to delas pro "zeleny pocit" tak do toho
to urcite ne. V mim okoli je dokonce dost rozsireny rceni "blbej jak
ekologickej aktivista"

> , jestli to delas skutecne kvuli penezum, tak si dobre
> spocitej kolik stoji deska a kolik usetris elektriny za celou dobu jeji
> ocekavane zivosnosti. Myslim, ze budes neprijemne prekvapen.

Co mam to AMD a zapnutej Cool&quiet (doufam,ze neni rizenej OS ale primo
BIOSem) tak jsem pocital ze to sezere cca 250kc/mesic.Chladím to pasivne
takovym velkym chladicem od Cooler Mastera (na kterem odesel vetrak) a
ten je jen vlaznej. Doufal jsem , ze bych se moh dostat na polovicni
spotrebu, pak by byla uspora cca 1500,- za rok
Takze navratnost by byla cca 10 let (ale jak znam Eon tak asi driv). pri
pocitanej zivotnosti 5 let se mi to nevyplati.