zkušennosti s VIA procesory?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Apr 2 13:12:16 CEST 2008

Jaroslav Votruba wrote:

> zjistil jsem si mezitim ceny toho boardu co jsem si vybral a sed jsem si
> malem na zadek. 11k kc.
> to je docela narez. pocital jsem tak do max 4k.

	Jestli to delas pro "zeleny pocit" tak do toho (i kdyz, energeticka
narocnost vyroby tve desky je taky asi vetsi nez usetrena energie, takze
asi smula), jestli to delas skutecne kvuli penezum, tak si dobre
spocitej kolik stoji deska a kolik usetris elektriny za celou dobu jeji
ocekavane zivosnosti. Myslim, ze budes neprijemne prekvapen.