Otazka na strukturu UFS2+S a inicializaci GELI

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Tue Apr 1 23:39:10 CEST 2008

> stejne jako vsechny ostatni
> a ty

> nasleden
> neni.

> ja
> kontroluje.

> aktualni
>
> Asi mas pravdu.
>
> Kdyz o tom trochu premejslim, pripada mi, ze geli init musi ten disk
> celej zasifrovat, ne? Kdy jindy by to udelal?
>
> To by znamenalo, ze ten disk je ted zasifrovanej 2x a z toho jednou
> klicem, kterej je ztracenej.
>
> v.

Vypada to cele na znovuvytvoreni Master klice jak uz tu bylo receno.
Inicializace probehla během par vterin, tzn vic systém nemohl udelat. Novy
master klic není v zadnem vztahu k predchozimu master klici ... prestoze
soubor vektoru a heslo je shodne. Tim padem je tu problem.
Druhy problem, který momentalne hledam ... nekam jsem si zalozil backup
master klice. Ale s hledanim mi asi nepomuzete ;o))

Honza