pada mi PuTTy

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Apr 1 12:36:34 CEST 2008

On Tue, 1 Apr 2008, Zdeněk Kolařík wrote:

>Pouzivam (uz pouze ze zvyku) vyhradne SSH2 z portu a tam to presne tak
>je, pouze
>konfigurak se jmenuje sshd2_config. Predpokladal jsem, ze se v
>systemovem ssh jmenuje obdobne.

	to je Tectia SSH (ssh.com), uplne neco jineho nez OpenSSH.
Respektive kdysi to melo stejny zaklad, ale to je uz hodne davno.

	bacha na to, ze je to 5 let stary, bude to asi posledni verze, ke
ktere dali zdrojaky. Ja bych to osobne nepouzival, aniz bych si nezjistil,
co to melo za security chyby. Podle me neni duvod nepouzivat OpenSSH, co je
v systemu.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz