pada mi PuTTy

Zdeněk Kolařík zkolarik at miastudio.cz
Tue Apr 1 12:25:39 CEST 2008

Jan Pechanec napsal(a):

> 	to opravdu ne, zvlast kdyz dany procesy na serveru stale bezi

To je pravda, tohle jsem prehlednul. Reagoval jsem predevsim na ten
timeout...

> 	takova volba neexistuje. Idle timeout se na da nasimulovat pomoci
> zvlastniho nastaveni ClientAlive, ale to urcite neni tento pripad.

Pouzivam (uz pouze ze zvyku) vyhradne SSH2 z portu a tam to presne tak
je, pouze
konfigurak se jmenuje sshd2_config. Predpokladal jsem, ze se v
systemovem ssh jmenuje obdobne.
Omlouvam se.

Nez jsem zacal pouzivat "screen", stavalo se mi presne to same a v PuTTy
jsem
jenom nasel hlasku, ze 'server idle time exceeded' ci tak neco.
V sshd2_config je defaultni IdleTimeOut 1 hodina, takze pri "odbehnuti"
snadno vyprsi.
Proto jsem si ho primerene prodlouzil.

--
Zdeněk