AVG avgtcpsrv na FreeBSD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 31 10:24:48 CEST 2008

Obr Pavel wrote:
> Já jsem s tím strávil nějaký čas, ale pak jsem to vzdal. Nicméně to asi
> zprovoznit půjde. Raději jsem zůstal u snadného a Grisoftem
> podporovaného řešení Linux/Windows.
>
> 1. Budete řešit problém s rozchozením Firebirdu na FreeBSD. V README
> portu je postup jak na to (problém se semafory). Pozor, není to v
> hlášení, které se ukáže po instalaci portu v konzoli!!! Musíte si prostě
> ten tgz soubor někde bokem rozbalit.
> 2. Budete muset přepsat nějaké ty skipty co jsou u avgtcpsrv přiložené
> pro start aplikace (tady jsem už utekl....nebyl čas)
> 3. Pak už to asi bude fungovat :)

> [...]

Uz jsem s tim stravil nekolik hodin a nedivim se, ze od toho kazdy
utekl, protoze je to vazne silenost. AVG TCP Server ma podporu pro
Firebird 1.0 a 1.5, ten ale na FreeBSD 7.0 nejde zkompilovat kvuli
novejsimu GCC (jde pouze 2.0 a ten je dodavan i jako package), takze k
tomu avgtcpsrv zkousim pod linuxovou emulaci rozjet jeste i toho firebirda.
Instalacni script k AVG TCP Serveru je nejaky hodne divoky a kdyz jsem
to instaloval pomoci toho jejich scriptu, tak jsem skoncil s
"poskozenymi" soubory uplne jinych velikosti a spoustou chybovych
hlasek, ktere zmizi, kdyz soubory prekopiruji rucne.
Zatim jsem ve stadiu, kdy ani avgtcpsrv ani firebird nevyhazuji pri
pokusnem spusteni uz zadne chyby knihoven atd., ted to jeste nejak
vsechno nakonfigurovat, aby to fungovalo spolecne a spoustelo se pri
startu systemu. To bude asi jeste tvrdsi orisek.

Mirek