AVG avgtcpsrv na FreeBSD

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Mon Mar 31 08:27:07 CEST 2008

Já jsem s tím strávil nějaký čas, ale pak jsem to vzdal. Nicméně to asi
zprovoznit půjde. Raději jsem zůstal u snadného a Grisoftem
podporovaného řešení Linux/Windows.

1. Budete řešit problém s rozchozením Firebirdu na FreeBSD. V README
portu je postup jak na to (problém se semafory). Pozor, není to v
hlášení, které se ukáže po instalaci portu v konzoli!!! Musíte si prostě
ten tgz soubor někde bokem rozbalit.
2. Budete muset přepsat nějaké ty skipty co jsou u avgtcpsrv přiložené
pro start aplikace (tady jsem už utekl....nebyl čas)
3. Pak už to asi bude fungovat :)

Moc vám tohle asi nepomůže, nicméně takhle jsem to načal....

Pavel Obr