FreeBSD a Fibre channel

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Sun Mar 30 22:50:30 CEST 2008

Je to opravdu dost historicky HW,vlastne to jeste neni ani HP,ale
Compaq.Ma slouzit jen urcite zalohy VMware a NFS pro nedulezita data,
proto jsem zvolil tento stary HW.Noveho HW mi na toto prislo
skoda.Preteceni me napadlo take a to kvuli tomu,ze widle ukazuji ty
same LUNy jako 0,1,.... .

>Proto vetsina dodavatelu ma certifikovane konfigurace, pro ktere ma
>instalacni HOWTO a pouze ty podporuj

Bouzel tim, ze tento server nema prioritu.Jsem nucen vzit to co bylo.

Zitra zkusim upgrade firmware a uvidim.

Diky
                    S pozdravem Tomas