FreeBSD a Fibre channel

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Fri Mar 28 08:20:54 CET 2008

isp_fw modul jsem zavedl hned na zacatku.V moznostech toho managementu
neni nic jineho nez par moznosti a ani nevypisuje cislo LUNu na kterem
jsou ty volume umistene,prohledaval jsem to opravdu dukladne a tato
moznost tam proste neni.Pro jisotu jsem na poly zacal vytvaret jeste
dalsi volume a opravdu je cislo LUNu pod kterym jsou videt 16384 a
vetsi.Vim ze treba VMware ESX ma omezeni nejvyssiho LUNu na 255,proto
si myslim jestli nema FreeBSD podobne omezeni a jestli nejde nejakym
parametrem zmenit.

--

                    S pozdravem Tomas