rozliseni GeForce 7300GT

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Wed Mar 26 11:24:47 CET 2008

Ahoj,

koupil jsem si 19" sirokouhly monitor, ktery ma max. rozliseni 1440x900.
V pc mam grafiku MSI GeForce 7300GT.
Zadne problemy jsem necekal, ale mam jich hned vic nez jeden. Na
internetu jsem se docetl, ze by moje graficka karta mela normalne
podporovat rozliseni 1440x900, ale nedeje se tomu tak. Taky by mela byt
podporovana nvidia-driverem 100.xx, ale v systemu se mi hlasi pouze kdyz
nainstaluju nvidia-driver-96xx.

Na googlu jsem toho opravdu moc nenasel ;-( Nevite nekdo jestli tedy
moje graficka karta rozliseni 1440x900 opravdu nepodporuje, nebo kde by
mohl byt problem jinde (rozliseni 1280x1024 jede vpohode, ale neni to
moc hezke)?

uname -a
FreeBSD schrodinger.soudny.net 6.3-STABLE FreeBSD 6.3-STABLE #0: Sat Feb
  9 19:15:13 CET 2008
marek at schrodinger.soudny.net:/usr/obj/usr/src/sys/SCHRODINGER  i386

diky
Marek