Infraport a FreeBSD

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Mar 25 13:35:48 CET 2008

----- Original Message -----

> Kdysi hodne davno jsem si s tim taky hral. Pripadalo mi, ze jednak
> musis prekonat zakladni problemy s tim, aby hardware byl podporovany
> (mam dojem, ze vetsinou se to pro OS tvari jako nejaky seriovy port -
> jenze - musi jit o podporovany seriak). V tomhle ohledu ej nejlepsi,
> pokud mas hardware, ktere se pripojuje do jiz existujicicho seriaku (i
> kdyz to vetsinou potrebuje zvlastni napajeni). Jinak se setkas se
> zarizenimi pro USB nebo LPC.

Pouzivam LPC --> FIR.

> Dalsi problemy (ne) budou v zavislosti na tom, k cemu to chces
> pouzivat. Pokud je vysilac i prijimac tvoje dilo, tak celkem neni problem.

Tady jsme si asi moc nerozumeli - moje zarizeni je klasickej FIR port
pripojenej na LPC.
Nehraju si s tim, jak ovladat mplayer ovladacem od televize, ale jak spojit
zarizeni typu FIR, MIR, SIR.
Takze bych chtel slyset neco jako ze "mam notebook a obcas se pripojuji
infraportem k telefonu a delam dial-up"

Jindra