Infraport a FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 25 12:45:23 CET 2008

Jindra Fucik wrote:
> premejsim nad tim, ze bych si zacal hrat s infraportem.
> Mam k dispozici neoverenej hardware a tak bych rad slysel, jestli je to spis
> fungujici zalezitost a nebo je to spis o experimentovani?

	Kdysi hodne davno jsem si s tim taky hral. Pripadalo mi, ze jednak
musis prekonat zakladni problemy s tim, aby hardware byl podporovany
(mam dojem, ze vetsinou se to pro OS tvari jako nejaky seriovy port -
jenze - musi jit o podporovany seriak). V tomhle ohledu ej nejlepsi,
pokud mas hardware, ktere se pripojuje do jiz existujicicho seriaku (i
kdyz to vetsinou potrebuje zvlastni napajeni). Jinak se setkas se
zarizenimi pro USB nebo LPC.

	Dalsi problemy (ne) budou v zavislosti na tom, k cemu to chces
pouzivat. Pokud je vysilac i prijimac tvoje dilo, tak celkem neni problem.

	Jinak si mozna nejlip precti:

http://tldp.org/HOWTO/Infrared-HOWTO/infrared-howto-c-lirc-irda.html

	Neni to nejaktualnejsi a ani ti to neobjasni veci moc do detailu, ale
dost jasne to ukaze, ze to neni jednoducha problematika. Zakladni potiz,
ze jak na linkove tak na vyssich vrstvach se pouziva vic nez jeden
protokol.

	Takze jeste jednou - zalezi na co to chces. Muze to byt spousta
zajimaveho experimentovani ...