Problem s BGP - zebra

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sun Mar 16 12:18:57 CET 2008

Bc. Radek Krejca wrote:

> Presne tak, zvlaste plati, ze pri "male" zatezi problemy
> nepozorujeme. Jen hadam, nevim, jak tuto teorii overit, ale dle meho
> je to tak, ze se traffic srazi na takovou hodnotu, ktera je pro dany
> box maximalni - tj. pokud bude prirozeny traffic nizsi, tak problemy
> nebudou. Z toho mozna plyne i to, ze pokud je traffic 200 Mbit, pak
> to chodi bez problemu.

A kolik je tedy ten tok, kdyz to zacne "blbnout" Jde o to, ze PC preci jen
ma jista omezeni a je treba se pri takovych zatezich zacit zabyvat limitama HW a jejich
vlivem na ostatni ....
To v puvodnim dotazu nebylo zmineno, takze jsem mel za to, ze ty toky jsou
uz relativne male, kdyz se ti ten problem s BGP projevi. Jsme-li ve stovkach Mbps,
muze to byt opravdu jina uloha..

Jirka