Problem s BGP - zebra

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sun Mar 16 10:29:42 CET 2008

Dobry den,

DL>         To ti nepomuze. Abys mohl ucinne ladit BGP, musi se s tebou timhle
DL> protokolem nekdo bavit. tazatel ma problemy se ztratovosti pod zatezi s
DL> plnou BGP tabulkou. To na dvou pocitacich nasimulujes jen velmi obtizne
DL> a na jednom vubec.

Presne tak, zvlaste plati, ze pri "male" zatezi problemy
nepozorujeme. Jen hadam, nevim, jak tuto teorii overit, ale dle meho
je to tak, ze se traffic srazi na takovou hodnotu, ktera je pro dany
box maximalni - tj. pokud bude prirozeny traffic nizsi, tak problemy
nebudou. Z toho mozna plyne i to, ze pokud je traffic 200 Mbit, pak
to chodi bez problemu.

DL>         Kazdopadne - tady jsou lidi, kteri tvrdi, ze jim to funguje. Takze ja
DL> bych doporucoval pouzit tu verzi FreeBSD a tu verzi BGP, ktera je
DL> overene funkcni. Na pokusy na 7-STABLE je podle me casu dost potom...

No, ja cetl nazory na FBSD 7 velmi rozpacite. Zastavam nazor, ze
pokud to chodi, tak je lepsi se v tom nevrtat, pokud tedy nebudu mit
opravdu presvedcivy duvod. A FBSD 7 jsem zkusil na druhem zaloznim
stroji a ztratove to bylo take :-(.

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca