Vlastne patche pre porty a update stromu portov (Bolo: problem s SSL z base a z portu)

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Sat Mar 8 19:13:56 CET 2008

>  > Portsnap sluzi na updatovanie stromu portov. Len stromu. Z ich

>         Vim spravne, ze pokud mam ve files/ adresarich u nekterych portu
>  vlastni patche, tak mi je smaze ? Jestli ano, pak je to pohodli za (pro
>  me) prilisnou cenu.

  ^-- Hmm, toto by celkom zaujimalo aj mna. Mal som vlastnu upravu pre
GIMP, dvojriadkovy patch, ktory menil hardkodovane default hodnoty
jedneho pluginu, ale nikdy som nedoriesil, aby tato zmena "prezila"
update stromu (fakticky, nemal som patch; urobil som make fetch
extract a zeditoval som prislusny zdrojak). Ako to urobit "spravne"?

J.