kernel neleze zkompilovat bez volby INET6

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Fri Mar 7 22:52:34 CET 2008

Martin Bubik wrote:
> nainstaloval jsem na nej minimalni configuraci FreeBSD 7
> doinstaloval jsem CVSup a natahl pres nej cele usr/src
> pak jsem v GENERIC udelal jedinou zmenu - zakomentoval jsem option INET6
> pri opetovne kompilaci prikazem
> make buildkernel KERNCONF=GENERIC
> dojde k chybe pri kompilaci

Jednou jsem UTFG na frazi freebsd 7 inet6 compilation nebo tak neco a
domnivam se, ze se v tvem pripade jedna o nasledujici:

http://groups.google.com/group/mailing.freebsd.stable/browse_thread/thread/ecdf2ecc7785ab85/a095bd690b20cf58?lnk=raot

>(jestli by to nekdo chtel videt tak to priste tady postnu co to pise - me to nic nerika)

To chteji vzdycky vsichni videt jako prvni :)

--
S pozdravem

Ondra Knezour