kernel neleze zkompilovat bez volby INET6

Martin Bubik martin.bubik at seznam.cz
Fri Mar 7 21:53:28 CET 2008

zdravim,
jsem freeBSD zacatecnik (uz asi rok)
mam server HP Compaq ProLiant ML370 G3
nainstaloval jsem na nej minimalni configuraci FreeBSD 7
doinstaloval jsem CVSup a natahl pres nej cele usr/src
zkusebne jsem zkompiloval defaultni jadro GENERIC - uspesne
pak jsem v GENERIC udelal jedinou zmenu - zakomentoval jsem option INET6
pri opetovne kompilaci prikazem
make buildkernel KERNCONF=GENERIC
dojde k chybe pri kompilaci (jestli by to nekdo chtel videt tak to priste tady postnu co to pise - me to nic nerika)

ne ze by to byl nejaky velky problem, proste jsem tuto volbu holt nechal povolenou a jinak jsem si normalne upravil zbytek jadra a vse fakci, akorat jsme teda celkem ztracel nervy nez jsem na to prisel, cely tyden jsem nedelal nic jineho nez ze jsem porad dokola kompiloval jadro a zkousel ktere volby projdou a ktere ne, no a samozdrejme ten INET6 me napadlo odkomentovat az nakonec bo predtim jsem tam mel verzi 6.2 a tam to fakcilo normalne.

no jen jsem se chtel zeptat co si o tom myslite, jestli je to bug nebo je tu nejaka souvislost ktera mi nedochazi...