nebootovatelne fbsd 7.0 na nForce2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 6 01:54:19 CET 2008

Dan Lukes wrote:
> Miroslav Lachman napsal/wrote, On 03/05/08 22:45:

[...]
> 	Ano, je to sice RELEASE - ale je to take X.0
>
> 	A nForce neni zdaleka tak rozsireny chipset jako treba Intel a navic,
> nForce2 uz neni uplne soucasna zalezitost - takze skoro jist nebude az
> tak dobre odladeny ...
>
> 	Muzes zkouset alternativni nastaveni BIOSu, pokud tam je neco takoveho
> mozne. Muzes zkusit vyrobit minimalni kernel, verit, ze ten problem mit
> nebude a postupnym pridavanim modulu zjistis, ktery konkretni ma problem
> - a s takhle zuzenym polem pro hledani zacnes hledat jestli nekdo nezna
> reseni. Urcite bych zkusi startovat ve verbose rezimu, jestli z toho
> [...]

Prave z toho duvodu, ze je to x.0 a ja tahal certa za ocas, tak mam, co
jsem chtel ;O) Zkratka jsem nasel nejaky problem, ten jsem nahlasil v
current@, ale nikdo o to moc nejevi zajem a vic to resit asi nebudu.
Necham tam 6.2, az budu mit cas, upgradnu na 6.3 a tim ten stroj asi
konci. On mel od zacatku problemy s HDD na SATA radici Silicon Image
(coz asi nikoho neprekvapi), takze ted je tam ATA HDD.
Stroj uz ma za sebou par let, takze driv, nez bych ho (znovu) upgradoval
na 7.x ho spis nahradim novym zelezem.

Mirek