FreeBSD ako bootovaci zalohovaci system

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Thu Feb 21 12:35:30 CET 2008

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> 	Partition, jejichz formatu FreeBSD interne nerozumi (a NTFS dostatecne
> nerozumi - kdyz ho umi jen cist) nejde zalohovat jinak nez "sektor by
> sektor". A tim je jasne, ze se tam dostanou vsechny sektory, ne jen ty,
> ktere obsahuji vyznamna data.
>
> 						Dan

To ano, ale dd nekomprimuje data, takze neda sa zuzitkovat ani to ze
vsetko volny priestor prepisem rovnakou vzorkou ako pri formatovani.
Ale prave som zacal pracovat nad takymto zalohovacim systemom. Najprv si
znalyzuje particiu pricom hlada 100 najviach opakujucich sa vzoriek
a zbytok len bezne komprimuje.

Jozef