SW Raidy a havarie disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 21 10:44:33 CET 2008

Miroslav Lachman wrote:
> Jinak myslim, ze uz jsme tu nehotswapovost ATA tady jednou probirali a
> ackoliv tu specifikaci neznam, klidne ti verim. V mem pripade bohuzel
> detach & attach nikdy nezabral tak, jak jsem ocekaval a parkrat to
> zpusobilo i kernel panic

	Potvrzuji ;-)

> zatim co surove vytrzeni disku a jeho nasledne
> vlozeni zpet system vetsinou prezil daleko lepe

	To prave nemusi zabrat v master/slave konfiguracich. A krome toho to
spatne zabira v situacich, kdy ej n adisku jiny pocet slice, nebo je v
ramci FreeBSD slice jiny pocet partition - devfs nevi, ze si ma nacist
znovu.

	Pokud se ale meni "takrka identicke" disky, tak to funguje i takhle.