apache 403 error

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Feb 13 09:49:09 CET 2008

> tieto Vase odpovede su na nezaplatenie :-)

  ^-- Ano, podobna odpoved zvycajne opytujuceho sa nase..., ale
skutocne _vela_ ludi pise do fora ci konferencie bez toho, ze by logy
skontrolovali, alebo ze by vobec vedeli, ze ich problematicka
aplikacia vobec nejake logy ma. V ziadnom pripade nechcem tvrdit, ze
povodny opytujuci sa nevie, ze apache ma logy, alebo ze ich
nekontroloval. Faktom je, ze sa o logoch a pripadnych zaznamoch v
otazke nezmienil. Otis teda len chcel naznacit, ze tato uzitocna
informacia chyba, len nezvolil prilis vhodnu formulaciu. [Otis, bud
trochu diplomat! :-)] Velmi casto zanedbavanym aspektom kladenia
otazok vo forach a mailinglistoch je to, ze opytujuci sa neuvedie, _co
uz pre riesenie daneho problemu podnikol_. Potom sa cuduje, ked
dostava odpovede RTFM, STFW alebo "check error logs". Akokolvek,
povodny mail opytujuceho sa bol pre nezainteresovaneho prilis
vseobecny. Preto bol IMHO aj zodpovedany tak, ako bol.

J.