problem s ip forwardingem

Jan Hruban hrubi13 at gmail.com
Wed Feb 13 08:08:51 CET 2008

Zdravim vsechny,

chtel jsem si postavit freebsd router, ale bohuzel jsem se zasekl uz na
jedne zakladni veci - nefunguje mi ip forwarding.

net.inet.ip.forwarding=1 a to je podle me tak vse co by k tomu bylo
potreba.

zkousel jsem uplny zaklad, pro jistotu maly diagram

192.168.1.12/24  - muj desktop

192.168.1.11/24  - radoby router, iface rl0
10.0.0.1/24      - router, iface rl1
192.168.4.1/24   - router, iface tun0  (vyrobeno openvpn)

Z meho desktopu muzu pingnout jen 192.168.1.11 (pripadne nejake aliasy
na te same karte kdyz je nastavim), ale dal uz to neleze ani tuk - ty
dalsi 2 IP proste nepingnu ani kdybych se zblaznil.

Netusim kde je chyba, stravil jsem nad tim celou noc, ale uz mi pomalu prestaly dochazet napady.

Doufam ze mi nekdo bude schopen poradit.

Predem dik, hrubi.