stranky o bsd

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Mon Feb 11 23:55:57 CET 2008

Asi by to bylo lepsi. Ale zas tak moc casu nemam. Nevim, jak ostatní.
Stranky ceske FreeBSD Wikipedie jsou doubry napad.

> Zial, stale tu existuju ludia, ktori "inu ako oficialnu" dokumentaciu
> chcu a potrebuju a potrebuju ju v rodnej reci. Toto som dlho
> nechapal ani ja; mozno aj v tejto konferencii by sa o tom nasiel
> dokaz. Uz som to pochopil. Nemozeme tychto ludi odsudzovat,
> ale pomoct im. Preto ponukam to, co som niekedy vytvoril, aby
> nemuseli podobni mne zacinat od nuly.
>
> Ked Pan Boh potrestal Babyloncanov pomatenim jazykov, mal
> to dobre vymyslene, nemyslite?. :-/

Prave o tom to je. Spousta lidi zacina od nuly a nevi kudy kam. Mohu jim
pomoci nebo neustale opakovat to same. Jsem liny.
Další záležitost, obcas jsem liny i hledat navody a tak proc si nenapsat
zakladni informace? Nerikam, ze navody jsou dokonale, na to by musely byt
podstatne sirsi nez manual. I manual je jenom zakladni informace.

Honza