stranky o bsd

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Feb 11 22:42:33 CET 2008

> pokud chcete vazne neco takoveho delat tak nebude lepsi prelozit
> oficialni dokumentaci?
>
> kvalita zarucena...

  ^-- Ono vies, to by sa rovno dalo povedat: Nic neprekladajte, nic
nepiste, naucte sa po anglicky a citajte oficialnu dokumentaciu.
Kvalita zarucena. Pridana hodnota obrovska.

Tiez som zil v tejto iluzii, a tak trochu v nej zit nadalej budem, lebo
ovladam anglictinu natolko, ze si tu oficialnu dokumentaciu viem
bez problemov precitat, a teda nebudem prekladat akukolvek
dokumentaciu do slovenciny; ledaze by ma za to niekto platil.

Zial, stale tu existuju ludia, ktori "inu ako oficialnu" dokumentaciu
chcu a potrebuju a potrebuju ju v rodnej reci. Toto som dlho
nechapal ani ja; mozno aj v tejto konferencii by sa o tom nasiel
dokaz. Uz som to pochopil. Nemozeme tychto ludi odsudzovat,
ale pomoct im. Preto ponukam to, co som niekedy vytvoril, aby
nemuseli podobni mne zacinat od nuly.

Ked Pan Boh potrestal Babyloncanov pomatenim jazykov, mal
to dobre vymyslene, nemyslite?. :-/

J.