prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Feb 11 21:51:47 CET 2008

On Mon, Feb 11, 2008 at 09:40:05PM +0100, Dan Lukes wrote:

> [...]
> potrebujes cist. Na vyzkouseni, jestli ho muzes cist, ti ho staci
> precist. Pri tom cteni se rovnou prislusna stranka dostane do fyzicke
> pameti, pokud nahodou byla odstrankovana. Stacilo by ji zamknout, coz
> lze a k zadnemu faultu na ktery by nemohlo dojit. Pripadne predratovat
> do kernel-space (sams rikal, ze top jde), odkud se stranky
> neodstrankovavaji.
>
> 	Takze furt nemame vysvetleno, proc se ta data kopiruji na jine pametove
> misto. Faultu lze zabranit i bez toho a ty jine vysvetleni nez  fault

dane.. ty nevis co je fault :) fault je "preruseni" (technicke detaily nejsou dulezite)
proste ctes pamet a OS ti zavola "preruseni" treba protoze jsi porusil ochranu
te pameti nebo z nejakeho jineho duvodu.

pokud se ti tohle stane v kernelu tak ti ten kernel panicne.

tj. kdyby jsi "vyzkousel ze ti to jde cist" proste ctenim a ono nahodou neslo tak ti ten
system panicne

porad nechapes? nevim jak jinak to uz vysvetlit.. opakuju to same uz potreti

uz jsem to rekl 3x...