prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 11 21:40:05 CET 2008

Roman Divacky napsal/wrote, On 02/11/08 19:27:

> vis co je "fault" ? pokud ano tak mi neni jasne jak muzes nechapat to co jsem napsal.
> proste mam treba segment pameti mapovany RO a userspace mi posle pro nejakou write
> operaci adresu pameti v tom segmentu nebo proste neco takoveho... nevim jak jinak
> to vysvetlit

	Ten pametovej segment ci strukturu, nebo jak chces tech 8 bajtu nazvat
potrebujes cist. Na vyzkouseni, jestli ho muzes cist, ti ho staci
precist. Pri tom cteni se rovnou prislusna stranka dostane do fyzicke
pameti, pokud nahodou byla odstrankovana. Stacilo by ji zamknout, coz
lze a k zadnemu faultu na ktery by nemohlo dojit. Pripadne predratovat
do kernel-space (sams rikal, ze top jde), odkud se stranky
neodstrankovavaji.

	Takze furt nemame vysvetleno, proc se ta data kopiruji na jine pametove
misto. Faultu lze zabranit i bez toho a ty jine vysvetleni nez  fault
nenabizis.

	Nemam potrebu tvrdit, ze tomu nerozumis jen proto, ze co rikas se me
jevi byt zcela od veci a blabol - me neni pet. Ale je skoda, ze
informaci, kterou mas, se ti nedari alespon trochu srozumitelne sdelit.
Zkousnul i to, ze si nemuzes odpustit delat ze me pitomce, kdybych se
pri tom neco noveho dozvedel ...

	Takze toho asi nechme. Ledaze opravdu dokazes rict, proc se ta data
kopiruji na jine pametove misto ...